Trykk på klær

Det finnes uendelige muligheter for å vise opp sitt firma og sitt varemerke på, det er kun fantasien som setter grenser. Man kan velge fysiske reklameprodukter som giveaways av forskjellige typer og størrelser, arrangere events for produktet sitt, eller ha ren reklame på hjemmesider osv. Det sistnevnte er noe som i mange tilfelder ikke vil bli sett av særlig mange, og de som ser det ser det i en brøkdel av et sekund, ikke lenge nok for å virkelig registrere og assosiere det med noe som helst.

Profilprodukter som kopper, flaskeåpnere, penn og handlenett er små gaver som går å mangfoldige og dele ut til mange mennesker på kort tid, feks på messer, event, stunts på byen etc og gir mindre eksponering men flere ganger.

Men noe som gir stor eksponering mange ganger og over lang tid er trykk på klær. Mengden klær som finnes tilgjengelige som profilprodukter har eksplodert over de siste årene, og det er nå mulig å få nesten hvilken kombinasjon av stoffer, kvaliteter, tykkelser, modeller og farger som man kan ønske.

Riktig valgt trykk på klær gir god eksponering, feks på ryggen av en refleksvest egnet til å ha i løypene, eller på brystkassen på en hettegenser som gir et avslappet inntrykk både ute og inne. Det mest populære klesproduktet som profilprodukt er T-skjorter med trykk. De finnes i et bredt utvalg med tanke på størrelser og farger, og det er også mange modeller som kommer i både herre-og dame-variant.

For den som ønsker å vise at den setter litt ekstra pris på en kunde, eller for skapa helhetlighet i en gruppe ansatte i en sammenheng, kan man lage flotte jakker med logo. Det gir veldig god eksponering for pengene.